Vođenje projekata
Vođenje projekata
Poslovi Vođenja projekata (Project managment-a) tijekom pripreme i realizacije projekta sastoje se od sljedećih obveza Izvršitelja u svim fazama:
-
Pružiti usluge financijskog, pravnog i tehničkog savjetovanja po zahtjevu Naručitelja vezano uz izradu: Idejnog, Glavnog i Izvedbenog projekta, tendera, postupka građenja, troškova građenja, primopredaje građevine, uporabom i uklanjanjem građevine.
-
Financijska, pravna i tehnička priprema i planiranje poslova u vezi s projektiranjem i gradnjom te praćenje provođenja tog plana.
-
Savjetovanje, odabir i ugovaranje poslova za Projektanta, Revidenta, Nadzornog inženjera, Izvođača, ovlaštenog Inženjera geodezije i drugih osoba koje obavljaju poslove u vezi s projektiranjem i gradnjom građevina te savjetovanje u ugovaranju poslova s tim osobama.
-
Povezivanje i usklađivanje rada Projektanta, Revidenta, Nadzornog inženjera, Izvođača, ovlaštenog Inženjera geodezije i drugih osoba koje sudjeluju u projektiranju i gradnji te nadzoru nad njihovim radom u svrhu zaštite prava i interesa Naručitelja.
-
Imenovati Voditelja projekta odgovornog za cjelovitost i međusobnu usklađenost radova koji ujedno koordinira sve sudionike na projektu.
-
Osigurati stalno prisustvo Voditelja projekta od početka realizacije projekta pa sve do završetka projekta.
-
Imenovati suradnike Voditelja projekta po strukama.
-
Pribavljanje akata, analiza, studija, elaborata i drugih dokumenata potrebnih za izradu Idejnog, Glavnog i Izvedbenog projekta te Projekta uklanjanja građevine.
-
Pribavljanje svih dokumenata i sklapanje svih pravnih poslova potrebnih za izdavanje akata za provođenje dokumenata prostornog uređenja, građenja, uporabu i/ili uklanjanje građevina i pribavljanje tih akata.
-
Planiranje i praćenje dinamike realizacije projekta.
-
Ekonomska obrada podataka o Vođenju projekta.
-
Analiza i kontrola Glavnog i Izvedbenog projekta i troškovnika, te pravovremeno davanje primjedbi i eventualnih dopuna Glavnog i Izvedbenog projekta.
-
Suradnja s Naručiteljem pri formiranju tender dokumentacije.
-
Suradnja s Naručiteljem kod formiranja liste mogućih Ponuditelja.
-
Raspis tendera zajedno s Naručiteljem.
-
Analiza prispjelih ponuda s usporednim tablicama za utvrđivanje najpovoljnijeg Ponuditelja.
-
Predlaganje najpovoljnijeg Ponuditelja Naručitelju za potpisivanje Ugovora o građenju.
-
Izrada prijedloga Ugovora o građenju sa općim i posebnim uvjetima Ugovora o građenju.
-
Pravna pomoć Naručitelju pri ugovaranju i eventualnim Sudskim postupcima.
-
Suradnja s javno pravnim tijelima.
-
Praćenje tijeka postupka ishođenja Lokacijske, Građevinske i Uporabne dozvole.
-
Svakodnevna koordinacija svih sudionika na provedbi projekta uključivo i koordinaciju sa okruženjem (susjedi, institucije itd.).
-
Analiza rizika očekivanih troškova i planiranog vremena provedbe projekta.
-
Revizija planova provedbe projekta.
-
Tjedno i mjesečno izvještavanje o stanju projekta.
-
Organizacija tjednog operativnog sastanka svih odgovornih osoba svih sudionika uključenih u projekt sa pisanjem zapisnika.
-
Provjera izvedbenih planova Izvođača radova prema zahtjevima projekta.
-
Sastavljanje, nadzor i nadopuna plana plaćanja unutar 14 dana od dana potpisa Ugovora o građenju.
-
Briga o postupcima i provedbi kontrole kvalitete.
-
Briga o osiguranju dokaza, atesta, pribavljanje mišljenja i provedbi ispitivanja za izvanredno dokazivanje kvalitete ugrađenih elemenata i materijala, te izvedenih radova.
-
Izrada odgovarajućih izvješća za Naručitelja o stanju radova u svezi s trošenjem sredstava, rokovima i kakvoćom izvedenih radova u okviru tjednih izvješća.
-
Sastavljanje liste garantnih rokova.
-
Nadzor uklanjanja skrivenih nedostataka.
-
Priprema prijedloga za raskid Ugovora o građenju ukoliko su se za to stekli uvjeti krivnjom Izvođača.
-
Utvrđivanje prijedloga i izrada planova provedbe projekta za fazu izgradnje i fazu korištenja.
-
Sastavljanje uputa o čuvanju i održavanju izgrađenog objekta odnosno postrojenja.
-
Stručna podrška pri žalbenom, tužbenom ili sličnom postupku.
-
Prikupljanje privremenih mjesečnih situacija Izvođača i kontrola istih prije predaje Naručitelju na naplatu.
-
Provjera sve projektne i ostale dokumentacije: nacrta i proračuna s obzirom na usklađenost i točnost te kod utvrđenih nedostataka i/ili nesuglasica prije izvođenja radova pismeno o tome obavijestiti Naručitelja, kako bi pravovremeno pribavio potrebno pojašnjenje.
-
Pridržavati se tehničke dokumentacije na temelju koje je izdana Građevinska dozvola i Izvedbene dokumentacije.
-
Pribavljanje svih dokumenata i sklapanje svih pravnih poslova potrebnih za građenje građevine te obavljanje radnji koje je Naručitelj dužan obavljati tijekom projektiranja i građenja građevine.
-
Omogućiti Naručitelju uvid u sve radove koji su predmetom Ugovora o građenju.
-
Postupati u skladu s pismenim uputama Naručitelja.