Vođenje projekata

Vođenje projekata

Poslovi Vođenja projekata (Project managment-a) tijekom pripreme i realizacije projekta sastoje se od sljedećih obveza Izvršitelja u svim fazama:

  • Pružiti usluge financijskog, pravnog i tehničkog savjetovanja po zahtjevu Naručitelja vezano uz izradu: Idejnog, Glavnog i Izvedbenog projekta, tendera, postupka građenja, troškova građenja, primopredaje građevine, uporabom i uklanjanjem građevine.

  • Financijska, pravna i tehnička priprema i planiranje poslova u vezi s projektiranjem i gradnjom te praćenje provođenja tog plana.

  • Savjetovanje, odabir i ugovaranje poslova za Projektanta, Revidenta, Nadzornog inženjera, Izvođača, ovlaštenog Inženjera geodezije i drugih osoba koje obavljaju poslove u vezi s projektiranjem i gradnjom građevina te savjetovanje u ugovaranju poslova s tim osobama.

  • Povezivanje i usklađivanje rada Projektanta, Revidenta, Nadzornog inženjera, Izvođača, ovlaštenog Inženjera geodezije i drugih osoba koje sudjeluju u projektiranju i gradnji te nadzoru nad njihovim radom u svrhu zaštite prava i interesa Naručitelja.

  • Imenovati Voditelja projekta odgovornog za cjelovitost i međusobnu usklađenost radova koji ujedno koordinira sve sudionike na projektu.

  • Osigurati stalno prisustvo Voditelja projekta od početka realizacije projekta pa sve do završetka projekta.

  • Imenovati suradnike Voditelja projekta po strukama.

  • Pribavljanje akata, analiza, studija, elaborata i drugih dokumenata potrebnih za izradu Idejnog, Glavnog i Izvedbenog projekta te Projekta uklanjanja građevine.

  • Pribavljanje svih dokumenata i sklapanje svih pravnih poslova potrebnih za izdavanje akata za provođenje dokumenata prostornog uređenja, građenja, uporabu i/ili uklanjanje građevina i pribavljanje tih akata.

  • Planiranje i praćenje dinamike realizacije projekta.

  • Ekonomska obrada podataka o Vođenju projekta.

  • Analiza i kontrola Glavnog i Izvedbenog projekta i troškovnika, te pravovremeno davanje primjedbi i eventualnih dopuna Glavnog i Izvedbenog projekta.

  • Suradnja s Naručiteljem pri formiranju tender dokumentacije.

  • Suradnja s Naručiteljem kod formiranja liste mogućih Ponuditelja.

  • Raspis tendera zajedno s Naručiteljem.

  • Analiza prispjelih ponuda s usporednim tablicama za utvrđivanje najpovoljnijeg Ponuditelja.

  • Predlaganje najpovoljnijeg Ponuditelja Naručitelju za potpisivanje Ugovora o građenju.

  • Izrada prijedloga Ugovora o građenju sa općim i posebnim uvjetima Ugovora o građenju.

  • Pravna pomoć Naručitelju pri ugovaranju i eventualnim Sudskim postupcima.

  • Suradnja s javno pravnim tijelima.

  • Praćenje tijeka postupka ishođenja Lokacijske, Građevinske i Uporabne dozvole.

  • Svakodnevna koordinacija svih sudionika na provedbi projekta uključivo i koordinaciju sa okruženjem (susjedi, institucije itd.).

  • Analiza rizika očekivanih troškova i planiranog vremena provedbe projekta.

  • Revizija planova provedbe projekta.

  • Tjedno i mjesečno izvještavanje o stanju projekta.

  • Organizacija tjednog operativnog sastanka svih odgovornih osoba svih sudionika uključenih u projekt sa pisanjem zapisnika.

  • Provjera izvedbenih planova Izvođača radova prema zahtjevima projekta.

  • Sastavljanje, nadzor i nadopuna plana plaćanja unutar 14 dana od dana potpisa Ugovora o građenju.

  • Briga o postupcima i provedbi kontrole kvalitete.

  • Briga o osiguranju dokaza, atesta, pribavljanje mišljenja i provedbi ispitivanja za izvanredno dokazivanje kvalitete ugrađenih elemenata i materijala, te izvedenih radova.

  • Izrada odgovarajućih izvješća za Naručitelja o stanju radova u svezi s trošenjem sredstava, rokovima i kakvoćom izvedenih radova u okviru tjednih izvješća.

  • Sastavljanje liste garantnih rokova.

  • Nadzor uklanjanja skrivenih nedostataka.

  • Priprema prijedloga za raskid Ugovora o građenju ukoliko su se za to stekli uvjeti krivnjom Izvođača.

  • Utvrđivanje prijedloga i izrada planova provedbe projekta za fazu izgradnje i fazu korištenja.

  • Sastavljanje uputa o čuvanju i održavanju izgrađenog objekta odnosno postrojenja.

  • Stručna podrška pri žalbenom, tužbenom ili sličnom postupku.

  • Prikupljanje privremenih mjesečnih situacija Izvođača i kontrola istih prije predaje Naručitelju na naplatu.

  • Provjera sve projektne i ostale dokumentacije: nacrta i proračuna s obzirom na usklađenost i točnost te kod utvrđenih nedostataka i/ili nesuglasica prije izvođenja radova pismeno o tome obavijestiti Naručitelja, kako bi pravovremeno pribavio potrebno pojašnjenje.

  • Pridržavati se tehničke dokumentacije na temelju koje je izdana Građevinska dozvola i Izvedbene dokumentacije.

  • Pribavljanje svih dokumenata i sklapanje svih pravnih poslova potrebnih za građenje građevine te obavljanje radnji koje je Naručitelj dužan obavljati tijekom projektiranja i građenja građevine.

  • Omogućiti Naručitelju uvid u sve radove koji su predmetom Ugovora o građenju.

  • Postupati u skladu s pismenim uputama Naručitelja.

Pratite nas na društvenim mrežama